Tuesday, November 9, 2010

info kebajikan


Tuan/Puan/Saudara/Saudari Yang Dikasihi Sekalian,

2.         Dimaklumkan bahawa Ketua Biro Kebajikan & Sosial EXEC iaitu En. Jamaluddin Bin Othman dan saya telah menziarahi En.Mohd Khairul Bin Ismail di Institut Jantung Negara (IJN) pada pukul 12.45 tengahari ini iaitu di Wad ICU, Tingkat 1, Blok B (MICU). Pihak kami telah dimaklumkan bahawa anak beliau telah selamat menjalani pembedahan dan Alhamdulillah  kini anak beliau berada  dalam keadaan stabil dan ditempatkan di unit rawatan rapi (ICU).

3.         Sehubungan dengan itu pihak kami telah menyampaikan sumbangan Ikhlas daripada ahli-ahli EXEC seluruh negara kepada En. Mohd Khairul Bin Ismail sebanyak RM 3,282 /- bagi mengurangkan beban yang ditanggung  oleh beliau sekeluarga.

4.         Oleh itu kepada sesiapa yang ingin berhubung atau menziarahi anak beliau boleh menghubunginya di nombor telefon 019-2626414. Beliau juga melahirkan rasa terharu dan mengucapkan berbanyak terima kasih atas sumbangan daripada semua ahli EXEC di seluruh Negara.

5.         Akhir sekali Persatuan EXEC juga mengambil kesempatan mengucapkan berbanyak terima kasih atas sokongan dan bantuan yang telah diberikan oleh semua ahli EXEC dan wakil-wakil EXEC Cawangan yang telah memainkan peranan yang cukup penting dan penuh komitmen.

Sekian, terima kasih.

Wassallam.

“KESEPADUAN TERAS KEGEMILANGAN”

Mohd Razali Bin Abd Majid
AJK Pusat EXEC.

No comments:

Post a Comment