Thursday, December 8, 2011

PROGRAM BUAL BICARA BERSAMA KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF (CEO) LHDNM & TAKLIMAT KHAS TKP PENGURUSAN

Tuan/puan/cik,

Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.

2.            Sukacita dimaklumkan bahawa Persatuan Pegawai Eksekutif Hasil Dalam Negeri Malaysia (EXEC) dengan berbesar hati ingin menjemput SEMUA AHLI EXEC untuk hadir sebagai peserta di dalam Program Bual Bicara bersama Ketua Pegawai Eksekutif Hasil Dalam Negeri Malaysia dan Program Sepetang Bersama Timbalan Ketua Pengarah ( Pengurusan ). Dilampirkkan attachment surat jemputan bagi makluman awal pengisian program yang dirancang. Cadangan program adalah seperti berikut: 

Hari                       :               Selasa
Tarikh                   :               28 Februari 2012
Masa                     :               8.30 pagi hingga 5.00 petang
Tempat                :               Dewan Hasil, LHNDM Cyberjaya

3.           Inisiatif program ini diadakan adalah bertujuan  untuk:
·         Mendalami hala tuju yang ingin dibawa oleh YBhg. Dato’ CEO LHDNM untuk mendepani cabaran tahun 2012 dan tahun-tahun mendatang serta mengupas cabaran dan strategi yang telah diambil dalam tempoh setahun menerajui LHDNM
·         Mendapat gambaran yang lebih jelas dari YBhg. Datuk Sabin Samitah berkenaan perancangan dan strategi dari persektif Pengurusan yang sedang dan akan dilaksanakan di LHDNM.

4.         Besarlah harapan persatuan untuk ahli mendaftar sebagai peserta program. Ahli-ahli yang berminat boleh mendaftarkan nama kepada wakil Cawangan/ Jabatan. Wakil Cawangan/Jabatan harus menyerahkan nama selewat-lewatnya pada atau sebelum 5 Januari 2012 kepada En Mohammad Fazli Lutffi ( JUU ). Untuk makluman juga Pengarah Projek bagi program ini ialah En Hisyamuddin Mohd Hassan.

Sekian, Terima kasih.

“ KESEPADUAN TERAS KEGEMILANGAN”


(NOR ANASFAHMI MOHD ANAS)

No comments:

Post a Comment